مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 03:032019-09-20سياسي

منصوری آرانی: آمریکا به بهانه مذاکره به دنبال راه انداختن جنگ روانی است


یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر این که هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نخواهد شد، گفت: ما نشان دادیم اهل گفت وگو، مذاکره و تعامل هستیم اما در مقابل آمریکایی ها بودند که این منطق را نپذیرفته و از یک توافق بین المللی خارج شدند.

- عباسعلی منصوری آرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد این که مسئولان یک صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد، اظهار کرد: سیاست و خط مشی جمهوری اسلامی ایران همواره بر مبنای استقلال رأی است، ما قصد تحمیل نظرات مان را به هیچ کشوری نداریم، در عین حال سخن زور را هم نمی پذیریم، نه زور می گوییم و نه می شنویم.

وی افزود: از این رو گفت وگوهایی هم که پیش از این انجام شده برای شکستن جنگ روانی بوده که آن ها علیه ایران از طریق آژانس های خبری خود با محوریت صهیونیست ها، آمریکا و غربی ها به راه انداخته بودند اما نشان دادیم اهل گفت وگو، مذاکره و تعامل در چارچوب های انسانی و بر مبنای آزادی خواهی هستیم.

این نماینده سابق مجلس همچنین بیان کرد: در مقابل، آمریکایی ها نشان دادند این منطق را بر نمی تابند و از یک توافق بین المللی که شورای امنیت مصوب کرده بود، خارج شدند، بنابراین آن ها قصد تحمیل دیدگاه خودشان را دارند و این مساله در حقیقت برای شکستن منطق ما است و بدیهی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری آرانی: آمریکا به بهانه مذاکره به دنبال راه انداختن جنگ روانی است

منصوری آرانی: آمریکا به بهانه مذاکره به دنبال راه انداختن جنگ روانی است