مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 01:432019-09-20ورزشي

چرا فضای استادیوم ها مناسب نیست؟


دانشیار دانشکده علوم ورزش دانشگاه اصفهان می گوید چرا بعد از 4 دهه از گذشت انقلاب، فضای فرهنگی ورزشگاه های فوتبال مناسب نیست؟ - مسعود نادریان در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با بزرگترین مشکلات ورزش کشور که این حوزه را با چالش های مختلفی روبرو کرده است، اظهار کرد: حلقه مفقوده ورزش ایران در تمامی سطوح مقوله ثبت رکورد است که از جمله وظایف سازمان های ورزشی به شمار می آید و تا زمانی که نتوانیم به صورت جامع و مدون به ثبت رکورد دست یابیم به طور حتم ورزش ایران کمی نخواهد شد و نمی تواند در مسیر موفقیت آمیزی گام بردارد.

ثبت رکورد به چه کار می آید؟ وی ادامه داد: ثبت رکورد در حوزه ورزش یک اصل است، مواردی نظیر تعداد ورزشکاران، تعداد اماکن ورزشی، میانگین استفاده از اماکن ورزشی، تعداد لژیونرها در رشته های ورزشی مختلف و مواردی از این دست از جمله موارد آماری حوزه ورزش است که باید توسط سازمان های ورزشی به دست آید و تمامی آمار بروز باشد.

به طور حتم زمانی که تعداد لژیونرهای فوتبال ایران از ابتدا تاکنون مورد بررسی قرار می گیرد می توان نگاه جامع تری نسبت به مسئله حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های خارجی داشت و در این رابطه بهتر برنامه ریزی کرد، یا در مثال دیگری اگر میانگین استفاده از اماکن ورزشی به صورت دقیق مشخص باشد می توان به منظور مشارکت هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فضای استادیوم ها مناسب نیست؟

چرا فضای استادیوم ها مناسب نیست؟