مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 23:282019-09-20اجتماعي

فانی: آموزش و پرورش بدون معلم تعطیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر فانی وزیر پیشین آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر اظهار کرد: در سند تحول آموزش و پرورش 6 زیرنظام شامل منابع انسانی، - وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: اگر معلم نداشته باشیم، آموزش و پرورش تعطیل است.

یعنی مهم ترین زیرنظام های آموزش و پرورش، معلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر فانی وزیر پیشین آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر اظهار کرد: در سند تحول آموزش و پرورش 6 زیرنظام شامل منابع انسانی، منابع مالی، فضا و تجهیزات، ارزشیابی و پژوهش، مدیریت و برنامه ریزی درسی تعریف شده است.

وی ادامه داد: این 6 زیرنظام باید در آموزش و پرورش و در کنار هم باشند اما اگر یکی از این زیرنظام ها که زیرنظام منابع انسانی است که معلم را در بر می گیرد، نباشد، نظام آموزشی تعطیل می شود؛ در حالی که اگر هر کدام دیگر از زیرنظام ها نباشد، نظام آموزشی تعطیل نمی شود بلکه ناقص اجرا می شود اما اگر معلم نداشته باشیم، آموزش و پرورش تعطیل است.

یعنی بین این زیرنظام ها، مهم ترین معلم است.

فانی اضافه کرد: 10 سال پیش، کتاب درسی در اول مهر آماده نبود یعنی از 10 کتاب، 2 کتاب آماده نبود اما معلم این ضعف را جبران می کرد؛ یادم می آید مدرسه ای را دیدم که 10 کلاس با 9 اتاق داشت و کلاس چهارم الف در حیاط تشکیل می شد؛ میز و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فانی: آموزش و پرورش بدون معلم تعطیل است

فانی: آموزش و پرورش بدون معلم تعطیل است