مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 20:282019-09-19سياسي

زائران اعزامی از کشورمان به عراق قوانین و حقوق عراق را رعایت کنند


استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: با توجه به برگزاری مراسم اربعین مراسم در کشور عراق لازم است زائران اعزامی از کشورمان قوانین و حقوق این کشور را رعایت کرده و مراقب باشند تا فرصت سوءاستفاده برای بدخواهان فراهم نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا پورمحمدی در جلسه ستاد اربعین استان، تجمع عظیم اربعین را عرصه قدرت نمایی شیعیان دانست و گفت: مراسم اربعین هر سال باید باشکوه تر، بهتر از گذشته برگزار شود و مسئولان امر باید برای رفع نواقص و تسهیل حضور زائران در این مراسم تلاش کنند.

وی ادامه داد: برگزاری تجمع بزرگ اربعین در شرایط کنونی دنیا، اهمیت خاصی داشته و باید با استفاده از این فرصت، قدرت نرم افزاری جهان اسلام و جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دهیم.

وی با قدردانی از هماهنگی و تلاش کلیه دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین بیان کرد: خوشبختانه بخش عمده کارها انجام شده و باید در فرصت باقی مانده برای رفع نواقص و تسهیل حضور زائران در مراسم اربعین تلاش کنیم.

پورمحمدی در تشریح اهمیت این رویداد و زحماتی که برای برگزاری آن کشیده می شود، گفت: انگیزه اصلی در این مسیر، عشق و علاقه مردم به اهل بیت بوده و از طرف دیگر مراسم اربعین فرصتی برای نشان دادن همبستگی، شیعیان، وحدت به دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اعزامی از کشورمان به عراق قوانین و حقوق عراق را رعایت کنند

زائران اعزامی از کشورمان به عراق قوانین و حقوق عراق را رعایت کنند