مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 20:082019-09-19سياسي

پیشنهاد پناهیان به جاماندگان اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، دومین اجتماع بزرگ عاشقان اربعین حسینی عصر امروز با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، - حجت الاسلام پناهیان در اجتماع بزرگ عاشقان حسینی گفت: در برنامه ها و مصاحبه های تلویزیونی نباید اربعین را به یک احساس خوب تقلیل دهیم، بلکه باید بگوییم هرکس به اربعین می رود، آماده یاری حسین (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، دومین اجتماع بزرگ عاشقان اربعین حسینی عصر امروز با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی و مدیحه سرایی نریمان پناهی، سعید حدادیان، محمدحسین پویان فر و امیر عباسی از سوی هیأت رزمندگان اسلام در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام پناهیان در این مراسم اظهار داشت: مؤمنانی که از راه دور در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند، تنها برای عزاداری امام حسین (ع) حاضر نمی شوند، زیرا اگر بنا بود عزاداری صورت گیرد، در روز عاشورا و در محافل و محلات مختلف عزاداری صورت گرفته بود.

همچنین این افراد صرفاً برای پاسداشت یاد اباعبدالله علیه السلام نیز در این مراسم شرکت نمی کنند، زیرا برای پاسداشت لازم به حضور 20 میلیون نفر جمعیت نباشد، بنابراین باید تعاریف و ادبیات دقیق تری از حماسه اربعین به جهانیان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد پناهیان به جاماندگان اربعین

پیشنهاد پناهیان به جاماندگان اربعین