مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 15:332019-09-19بين الملل

اوباما: اگر رییس جمهور هستید، شبکه های اجتماعی را کنار بگذارید


باراک اوباما در سخنانی با طعنه به ترامپ گفته است: استناد به شبکه های خبری و اجتماعی، دو چیزی است که یک رییس جمهوری باید از آن دوری جوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته گاردین، باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا، طی انتقادی که ظاهرا علیه دونالد ترامپ، رییس جمهوری فعلی این کشور مطرح کرده، گفته است توصیه می کنم، اگر شما رییس جمهور هستید، از رسانه های اجتماعی و شبکه های خبری اجتناب کنید .

این رییس جمهوری پیشین در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط خود او در زمان ریاستش، از اهمیت ایجاد یک تیم قابل اطمینان صحبت به میان آورده است.

اوباما می گوید: ریاست جمهوری مانند نوشیدن از شیلنگ آتش نشانی است؛ شما نمی توانید اطلاعات را خودتان جذب کنید.

باید مطمئن باشید تیمی در اختیار دارید که اطلاعات را به موثرترین حالت ممکن تحلیل می کنند تا بتوانید چارچوبی اولیه از مشکلات بدست آورید .

او در ادامه اظهاراتش گفته است: مورد دیگر این است که تماشای تلویزیون یا خواندن مطالب رسانه های اجتماعی مفید نیست؛ آن ها دو چیزی هستند که من توصیه می کنم، اگر رییس جمهور هستید، انجام ندهید .

به نظر می آید هدف این انتقادات، ترامپ و سخن پراکنی های او در حساب توییتری اش است؛ او شبکه های خبری را نیز مورد بررسی قرار می دهد تا تصویری که از او ارائه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: اگر رییس جمهور هستید، شبکه های اجتماعی را کنار بگذارید

اوباما: اگر رییس جمهور هستید، شبکه های اجتماعی را کنار بگذارید