مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 14:232019-09-19بين الملل

امروز منافقین بیش از هر زمان دیگر در کاخ سفید نفوذ دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، بیژن زنگنه در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با بیان این که ادامه راه حسینی فقط شهید شدن نیست و پس از حضرت امام حسین (ع) و در دوران امام سجاد (ع) این راه بر .

- وزیر نفت گفت: امروز جنگ ما با آمریکا، اسراییل و منافقین است، منافقین در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند و بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، بیژن زنگنه در سی و یکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با بیان این که ادامه راه حسینی فقط شهید شدن نیست و پس از حضرت امام حسین (ع) و در دوران امام سجاد (ع) این راه بر حسب شرایط زمان با شیوه ای دیگر استمرار یافت، اظهار کرد: ما امروز دوباره وارد دوران بسیار سختی شدیم و در حال حاضر شرایطی که از نظر اقتصادی در کشور حاکم است بسیار سخت تر از شرایط زمان جنگ است.

وی با اشاره به شرایط فروش نفت در زمان جنگ اذعان کرد: در زمان جنگ نفت را تحت هر شرایطی می فروختیم و تنها مشکل ما بمباران بود که به سرعت بخش های آسیب دیده ترمیم می شد، پول نفت را به راحتی دریافت می کردیم و به راحتی آن را مصرف می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز منافقین بیش از هر زمان دیگر در کاخ سفید نفوذ دارند

امروز منافقین بیش از هر زمان دیگر در کاخ سفید نفوذ دارند