مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 11:232019-09-19دانش

تغییر جنسیت یکی از پردیس های دانشـگاه فرهنـگیان فارس برخلاف دفترچه کنکور است


سعید باغ کار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات فضای آموزشی و خوابگاهی این دانشگاه گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: مرکز آموزش سلمان فارسی بنا به کـمبود ظرفیت خوابـگاهی خواهـران، می خواهد جنسیت این مرکز را تغییر دهد و این برخلاف دفترچه کنکور است.

سعید باغ کار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات فضای آموزشی و خوابگاهی این دانشگاه گفت: یکی از مشکلات اساسی و اصلی و به اصطلاح پاشنه آشیل دانشـگاه فرهنـگیان استان فارس مسئله فضای آموزشی و خوابگاهی است.

باغ کار مطرح کرد: با وجود این که بیش از هفت سال از تاسیس دانشـگاه فرهنـگیان استان فارس می گذرد، اما هنوز مشکلات آموزشی و خوابگاهی پابرجا و باقیسـت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس با اشاره به تغییر جنـسیت مرکز آموزش عالی سلمان فارسی مطرح کرد: این مرکز در بدو تاسیس سال 1391 دانشگاه فرهنگیان، محل تحصیل دانشجومعلمان پسر بوده است و از سال 1392 تا 1396 با دانشجومعلمان دختر به فعالیـت خود ادامه داده است، و از سال 1396 تا کنون نیز با دانشجومعلمان پسر در مکان تحصیل می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر جنسیت یکی از پردیس های دانشـگاه فرهنـگیان فارس برخلاف دفترچه کنکور است

تغییر جنسیت یکی از پردیس های دانشـگاه فرهنـگیان فارس برخلاف دفترچه کنکور است