مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-19سياسي

بسطام؛ قطب عرفان شرق


امام جمعه بسطام از این شهر به عنوان یک شهر نمونه گردشگری بین المللی یاد کرد و گفت: وجود مقبره دو عرف نامی بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی به عنوان قطب عرفان اسلامی نگاه ویژه بسیاری از علاقه مندان را به این شهر معطوف داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رضوی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بسطام با استاندار سمنان اظهار کرد: وجود مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزید بسطامی سبب شده است تا نگاه ویژه ای از تمام کشور به بخش بسطام وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نگاه به بخش بسطام ، باید نگاه ویژه باشد، ادامه داد: شهر تاریخی بسطام از ظرفیت های مختلفی در حوزه های گردشگری، فرهنگی، کشاورزی و .

برخوردار است.

امام جمعه بسطام با اشاره به ظرفیت بالای صنعت گردشگری در این بخش ادامه داد: بسطام با جاذبه های فراوان گردشگری، سیاحتی ، عرفانی و معنوی ، توانمندی تبدیل شدن به قطب گردشگری استان را دارد.

وی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواست با توجه به پتانسیل بالای این شهر در حوزه گردشگری به ایجاد زیرساخت های لازم برای رونق این صنعت در بسطام کمک کند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به کیفیت بالای محصولات زراعی و باغی در بسطام گفت: با توجه به وجود باغات فراوان در بخش بسطام ، نیاز به ایجاد صنایع تبدیلی امری ضروری در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسطام؛ قطب عرفان شرق

بسطام؛ قطب عرفان شرق