مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-19فناوري

رونمایی فیس بوک از دو محصول جدید


فیس بوک از مدت ها پیش در فکر این بود تا کاری کند که کاربرانش بتوانند بسیار راحت تر با یکدیگر در سراسر جهان ارتباط تصویری برقرار کنند و اکنون با رونمایی از دستگاه های پورتال خود این رویا را عملی ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، فیس بوک شب گذشته از دستگاه های جدید خود موسوم به پورتال (Portal)، پورتال تی وی (Portal TV) و پورتال مینی (Portal mini) رونمایی کرد.

این شرکت از دستگاه های جدید خود که شامل یک مدل 10 اینچی ، نسخه مینیاتوری و دستگاهی است که تلویزیون ها را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می کند و به کاربران امکان می دهد با هر کسی در جهان به صورت تصویری صحبت کنند، رونمایی کرد.

فیس بوک شب گذشته تنها از دستگاه های مذکور رونمایی کرد و دستگاه های پورتال و پورتال مینی از 15 اکتبر(23 مهر) و پورتال تی وی از 5 نوامبر (14 آبان) سال جاری عرضه خواهند شد.

بنابر گزارش ها دستگاه پورتال تی وی احتمالا توجه کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد چراکه آنها می توانند توسط این دستگاه که اندازه آن همانند یک نت پد است تلویزیون خانه خود را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل کرده و توسط آن با دوستان خود در سراسر جهان مکالمه تصویری برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی فیس بوک از دو محصول جدید

رونمایی فیس بوک از دو محصول جدید