مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 03:332019-09-19اقتصادي

غلظت گوگرد بنزین در تهران 3 برابر حد مجاز اعلام شد


نمونه برداری های صورت گرفته از سوخت بنزین در تهران نشان می دهد که غلظت گوگرد در کلیه نمونه ها - شامل بنزین معمولی و سوپر - سه برابر حد مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نتایج آنالیز محتوای گوگرد موجود در نمونه برداری های صورت گرفته از سوخت بنزین در تهران نشان می دهد که غلظت گوگرد در کلیه نمونه ها - شامل بنزین معمولی و سوپر - فراتر از حد مجاز قرار دارد و میانگین آن در سوخت بنزین طی بهار و تابستان به ترتیب 190 و 166 بخش بر میلیون بود که از حد مجاز یورو 4 فراتر بوده؛ البته در فصل تابستان اندکی کاهش در نتایج مشاهده می شود.

درباره محتوای گوگرد جایگاه های عرضه سوخت گازوییل نتایج وضعیت بهتری را نسبت به سوخت بنزین نشان می دهد.

میانگین گوگرد سوخت گازوییل در فصل بهار و تابستان به ترتیب 61 و 95 بخش بر میلیون بوده و هنوز با غلظت مناسب آن فاصله دارد.

نمودار 1- نتایج آنالیز محتوای گوگرد بنزین - بهار و تابستان سال 1398 نمودار 2- نتایج آنالیز محتوای گوگرد گازوییل - بهار و تابستان سال 1398 بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نتایج آنالیز محتوای بنزن سوخت بنزین در هر دو فصل بهار و تابستان امسال نشان می دهد که وضعیت این پارامتر سوخت در محدوده مجاز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلظت گوگرد بنزین در تهران 3 برابر حد مجاز اعلام شد

غلظت گوگرد بنزین در تهران 3 برابر حد مجاز اعلام شد