مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 03:282019-09-19اقتصادي

چگونه صادرات به عراق از رشد منفی به 97 درصد رسید؟


مدیرکل گمرک استان ایلام با بیان اینکه 20 ماه قبل از آبان 97 آمار صادرات رشد منفی داشت، گفت: خوشبختانه مراودات خوبی با عراق شکل گرفت و تفاهم نامه های تسهیل کننده ای امضاء شد و در نهایت در سال گذشته مجموع درآمدها نسبت به سال1396 ، - 97 درصد رشد داشت.

روح الله غلامی با حضور در ایسنا اظهار کرد: گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور نقش محوری و هماهنگ کننده ای در مبادی و خروجی کشور دارد و مسئول اعمال حاکمیت دولت در اجرای قانون امور گمرکی و سایر قوانین و مقررات مربوط به صادرات، واردات و ترانزیت است.

مدیرکل گمرک استان مجموع صادرات از مرز بین المللی مهران را در پنج ماهه اول امسال 823 هزار تن اعلام کرد و گفت: این میزان به ارزش 508 میلیون دلار، از لحاظ وزنی 38 درصد و از لحاظ ارزش 19 درصد رشد داشته است.

غلامی گفت: در 5 ماهه ی اول امسال مجموع درآمد ملی و استانی گمرک استان با رشد 689 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 57 میلیارد ریال رسید و درآمد کسب شده با درآمد چهار سال و نیم منتهی به مهر ماه 97 برابری می کند.

وی عمده ی کالاهای صادراتی را از مرز محصولات پلاستیکی، تره بار، محصولات فلزی، قطعات کارخانه، مصالح ساختمانی، مانند موزاییک، سنگ، کاشی و سرامیک، کولر آبی، محصولات شیشه ای و محصولات پتروشیمی عنوان کرد و گفـت: از ابتدای خرداد تاکنون مرز مهران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه صادرات به عراق از رشد منفی به 97 درصد رسید؟

چگونه صادرات به عراق از رشد منفی به 97 درصد رسید؟