مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 17:282019-09-18سياسي

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


فرمانده قرارگاه مرکز راهیان نور سپاه پاسداران گفت: امسال بیش از 5000 نفر از دانش آموزان اهل تسنن در اردوی راهیان نور حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در قله های رفیع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس سیمای زمینی آیات آسمانی است، اظهار کرد: دفاع مقدس جلوه گاه نصرت الهی است.

دشمن هم هنوز از پنچره دفاع مقدس ما را می نگرد.

فرمانده راهیان نور سپاه پاسداران تصریح کرد: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ از سوی دیگر نقطه تقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است .

وی با بیان اینکه راهیان نور حج بصیرتی است، گفت: از اردیبهشت سال جاری که راهیان نور آغاز شده است قریب به یک میلیون نفر از یادمان جنوب، غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند که بخش عمده آنان از اقشار مختلف جامعه بودند .

سردار سلیمانی گفت: بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان اهل تسنن از راهیان نور بازدید داشتند و همچنین بیش از 200 نفر از اساتید حوزه علمیه در این مناطق حضور یافتند .

وی با بیان اینکه امسال بیش از 7 هزار نفر دانشجو از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید داشتند، گفت: قریب به 200 هزار نفر به صورت داوطلبانه به راهیان نور کمک می کنند و 78 هزار خادم نیز داوطلب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است