مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:582019-09-18دانش

اتاق های تندرستی در تمام سرا های دانشجویی ملکی دانشگاه ها ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی روز چهارشنبه در مراسم چهارمین بزرگداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی که در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در راستای افزایش شور و نشاط و رفع مشکل کم تحرکی دانشجویان، سرانه فضای ورزش دانشجویی و امکانات ورزشی دانشگاه ها توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی روز چهارشنبه در مراسم چهارمین بزرگداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی که در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد، گفت:سرانه ورزش دانشگاهی به 2 متر مربع رسیده است و تلاش می کنیم تا پایان برنامه ششم توسعه، آن را تا 5/2 متر مربع افزایش دهیم.

وی افزود: در حوزه ورزش در 6 سال اخیر تلاش های زیادی در ابعاد مختلف صورت گرفته است که یکی از این برنامه ها تلاش برای آن شناخت و ارزیابی وضعیت جسمی و تندرستی دانشجویان است.

صدیقی اظهار داشت: در حوزه روانشناسی و آسیب های اجتماعی، چند سالی است که طرح پژوهشی سیمای زندگی دانشجویی انجام می شود و بر اساس نتایج آن، طرح های مداخله ای کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها به اجرا در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق های تندرستی در تمام سرا های دانشجویی ملکی دانشگاه ها ایجاد می شود

اتاق های تندرستی در تمام سرا های دانشجویی ملکی دانشگاه ها ایجاد می شود