مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-18سياسي

محجوب: کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا بگیرند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بودجه سال 98 کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا دریافت کنند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

- علیرضا محجوب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای این امر 14 میلیارد تومان منابع در بودجه سالانه پیش بینی شده اما دولت نه اقدام به تهیه و توزیع سبد کالا کرده و نه صدور کارت خرید کالا را انجام داده است که ما در این زمینه تذکر لازم را به وزرا و مسئولان دولتی داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تذکر چندین باره تاکنون صدور کارت خرید کالا و یا سبد کالا برای کارگران اتفاق نیفتاده و امیدواریم در نیمه دوم سال به سرعت این توزیع این سند حمایتی را شاهد باشیم.

دبیر کل خانه کارگر گفت: در این زمینه در حال تهیه سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم که باید هر چه سریعتر صدور کارت خرید کالا را برای کارگران انجام دهند تا بخشی از دغدغه جامعه کارگری برطرف شود محجوب ادامه داد: دولت باید سعی و اهتمام خود را بر کنترل قیمت ها انجام داده تا سفره کارگران بیش از این کوچک تر نشده و حداقل توان تامین کالاها و نیازهای اساسی را داشته باشند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد عملکرد دولت و مسئولان در سال رونق تولید بیان کرد: نسبت به سال های گذشته توجه به رونق تولید و وضع اشتغال و افزایش تولید بهتر بوده و امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محجوب: کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا بگیرند

محجوب: کارگران باید در پنج نوبت سبد کالا بگیرند