مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 09:582019-09-18ورزشي

رونالدو: روی سنگ قبرم بنویسید نامبر وان! / باید از مسی بیشتر توپ طلا بگیرم


کریستیانو رونالدو از انگیزه و جاه طلبی های زیاد خود در دنیای فوتبال خبر داد و عنوان کرد هدفش بهترین ماندن در جهان فوتبال است.

- رونالدو: روی سنگ قبرم بنویسید "نامبر وان!"/ باید از مسی بیشتر توپ طلا بگیرم کریستیانو رونالدو از انگیزه و جاه طلبی های زیاد خود در دنیای فوتبال خبر داد و عنوان کرد هدفش بهترین ماندن در جهان فوتبال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، کریستیانو رونالدو در انتخابی یورو با پیراهن پرتغالی درخشید و چهار گل در یک دیدار به ثمر رساند.

یاران رونالدو بعد از توقف برابر فیورنتینا حالا باید در خانه اتلتتیکومادرید در لیگ قهرمانان به میدان برود و روی متخصص گلزنی این رقابت ها یعنی کریستیانو رونالدو حساب ویژه ای باز کرده است.

رونالدو در گفت وگوی تلویزیونی با پیرس مورگان درباره دریافت جایزه توپ طلا گفت: کسب بیشترین تعداد توپ طلا افتخار بزرگی است که به آن فکر می کنم و دوست دارم این افتخار را در کارنامه خودم داشته باشم.

توپ طلا جایزه معتبری است.

مسی بازیکن و انسان فوق العاده ای است ولی وقتی من شش، هفت و هشت توپ طلا داشته باشم از او بالاتر خواهم بود و این همان هدفی است که به دنبالش هستم.

او سخت ترین رقیب من در دنیای فوتبال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونالدو: روی سنگ قبرم بنویسید نامبر وان! / باید از مسی بیشتر توپ طلا بگیرم

رونالدو: روی سنگ قبرم بنویسید نامبر وان! / باید از مسی بیشتر توپ طلا بگیرم