مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 08:532019-09-18اجتماعي

«کلاس اول»؛ بحرانی برای همه کودکان


روانشناس بالینی، کلاس اول را یک بحران برای همه کودکان دانست و خاطرنشان کرد: تجربه اولین جدایی طولانی مدت چندساعته از خانواده و آشنایی با الفبا و انجام تکالیف مدرسه برای کودکان عجیب است و لذا والدین باید کمک کنند تا کودکان این شرایط را با کمترین آسیب .

- روانشناس بالینی، کلاس اول را یک بحران برای همه کودکان دانست و خاطرنشان کرد: تجربه اولین جدایی طولانی مدت چندساعته از خانواده و آشنایی با الفبا و انجام تکالیف مدرسه برای کودکان عجیب است و لذا والدین باید کمک کنند تا کودکان این شرایط را با کمترین آسیب روانی بگذرانند و با زیبایی های مدرسه آشنا شوند.

نیلوفر گلپور در گفت وگو با ایسنا، یکی از مهم ترین وظایف والدین در جریان آماده سازی دانش آموزان برای سال تحصیلی را تنظیم ساعت خواب کودکان دانست و اظهار کرد: دانش آموزان باید به موقع بخوابند، زیرا خواب ناکافی یادگیری در کلاس درس را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان دبستانی به 9 الی 11 ساعت خواب نیاز دارند، تصریح کرد: والدین دو هفته مانده به بازگشایی مدرسه ها باید برای تنظیم ساعت خواب کودکان برنامه ریزی داشته باشند تا علاوه بر ایجاد آرامش ذهنی در کودکان، تمرکز و قدرت یادگیری آنان را افزایش و حالت نق و لج را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کلاس اول»؛ بحرانی برای همه کودکان

«کلاس اول»؛ بحرانی برای همه کودکان