مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 02:032019-09-17بين الملل

نتانیاهو و گانتس در رقابتی تنگاتنگ


نظرسنجی ها از کسانی که در انتخابات رژیم صهیونیستی شرکت کرده اند، حاکیست که بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس، رقیب اصلی او، فاصله نزدیکی دارند و موفق به کسب اکثریت محسوسی نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری بی بی سی، انتظار می رود که حزب راست میانه آبی و سفید به رهبر بنی گانتس حدود 32 تا 34 کرسی پارلمان را کسب کند.

بنا بر ارقام منتشر شده، همچنین انتظار می رود حزب راستگرای لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو حدود 31 تا 33 کرسی پارلمان را از آن خود کند.

کمیسیون انتخاباتی هنوز نتایج رسمی مقدماتی را اعلام نکرده است.

در انتخابات ماه آوریل امسال، هر چند حزب لیکود بیشترین کرسی ها را کسب کرد، بنیامین نتانیاهو در نهایت موفق به تشکیل دولت ائتلافی نشد زیرا نتوانست حدنصاب 61 کرسی از مجموع 120 کرسی پارلمان را در اختیار گیرد.

رأی گیری در انتخابات رژیم صهیونیستی روز سه شنبه برگزار شد و انتظار می رود در پی اعلام نتایج رسمی مقدماتی در روز چهارشنبه، رایزنی های رهبران احزاب مختلف برای تشکیل دولت بعدی آغاز شود.

برخی ناظران پیش بینی می کنند که آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب راستگرای اسراییل خانه ما ، در این مذاکرات نقش سرنوشت سازی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو و گانتس در رقابتی تنگاتنگ

نتانیاهو و گانتس در رقابتی تنگاتنگ