مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 01:582019-09-17اجتماعي

کشیدن ترمز ساخت بزرگراه و دوطبقه کردن معابر در تهران در طرح جامع جدید


معاون مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن تشریح رویکردهای طرح جدید جامع حمل و نقل اعلام کرد: مطالعات طرح جامع حمل و نقل جدید پایتخت با رویکرد کشیدن ترمز ساخت معابر بزرگراهی و دوطبقه کردن شبکه حمل و نقل شهر در حال انجام است.

- معاون مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن تشریح رویکردهای طرح جدید جامع حمل و نقل اعلام کرد: مطالعات طرح جامع حمل و نقل جدید پایتخت با رویکرد " کشیدن ترمز ساخت معابر بزرگراهی و دوطبقه کردن شبکه حمل و نقل شهر" در حال انجام است.

محبوبه ذاکری سهی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام تدوین طرح جامع جدید حمل و نقل با بیان اینکه مرحله به روز رسانی داده های مورد نیاز طرح جامع حمل و نقل با مشاوره پژوهشکده حمل و نقل دانشگاه صنعتی شریف رو به پایان است، گفت: معمولا طرح های جامع حمل و نقل، در بازه های ده ساله مورد بازنگری قرار می گیرند.

وی در مورد میزان تحقق پذیری طرح جامع فعلی با بیان اینکه ممکن است به دلیل تغییر رویکرد در سیاست های مدیران شهری و نیز محدودیت ها و موانع مالی و اجرایی، شاخص ها و برنامه های پیش بینی شده در طرح جامع محقق و اجرایی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشیدن ترمز ساخت بزرگراه و دوطبقه کردن معابر در تهران در طرح جامع جدید

کشیدن ترمز ساخت بزرگراه و دوطبقه کردن معابر در تهران در طرح جامع جدید