مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 20:232019-09-17اجتماعي

احیای تالاب نئور در نوک پیکان برنامه ریزی هاست


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: احیای زیست بوم های آبی و تالابی در استان اردبیل به ویژه نئور در نوک پیکان توجهات و جذب اعتبارات قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه اردبیل، سعید شهند در سومین کارگاه تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب نئور اردبیل اظهار کرد: در یک فرآیند چند ماهه با محوریت کارشناسان طرح های حفاظت از تالاب های کشور مسئولان استانی و جوامع محلی تدوین برنامه احیای دریاچه نئور و مدیریت جامع آن مدنظر قرار گرفته تا در یک بستر مناسب بتوانیم به احیا و حیات مجدد این دریاچه با تمام داشته ها و سرمایه ها کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تالاب نئور که منطقه حفاظت شده است از جمله رویکردهای سازمان حفاظت محیط زیست در بخش احیا و جذب گردشگران بیشتر در ورود به این منطقه است که امیدواریم در یک برنامه مشورتی و راهگشا بتوانیم طرح جامعی را تدوین و نسبت به احیا و عملیاتی کردن آن اقدام کنیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: در احیای دریاچه ارومیه سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت حفاظت از تالاب ها برنامه های خوبی را اجرا کرد که خروجی آن منتج به نتایج مطلوبی شده و امیدواریم در توجه جدی به نئور نیز براساس ارائه دیدگاه های کارشناسی و نظرات زبده بتوانیم اهداف و برنامه ها را به مناسب به پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب نئور در نوک پیکان برنامه ریزی هاست

احیای تالاب نئور در نوک پیکان برنامه ریزی هاست