مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 15:532019-09-17سياسي

سردار چهارباغی: توان موشکی محور مقاومت برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرتیپ دوم محمود چهارباغی مسئول توپخانه ستاد کل نیرو های مسلح در یادواره سرداران و 118 شهید گروه توپخانه 15 خرداد در اصفهان با بیان اینکه امروز توان موشکی محور مقاومت و حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی منحصر .

- مسئول توپخانه ستادکل نیرو های مسلح با بیان اینکه امروز توان موشکی محور مقاومت و حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است، گفت: یکی از دلایل پافشاری استکبار برای برکناری بشار اسد تحت الشعاع قرار دادن توان موشکی محور مقاومت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرتیپ دوم محمود چهارباغی مسئول توپخانه ستاد کل نیرو های مسلح در یادواره سرداران و 118 شهید گروه توپخانه 15 خرداد در اصفهان با بیان اینکه امروز توان موشکی محور مقاومت و حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است و دشمن نتوانسته است آن را نابودکند، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا قدرت حزب الله لبنان را از بین ببرد، اما کاری از پیش نبرد.

وی افزود: یکی از دلایل پافشاری استکبار برای برکناری بشار اسد تحت الشعاع قرار دادن توان موشکی محور مقاومت بود.

سردار چهارباغی با اشاره به نقش شهید جان نثاری در دفاع مقدس، افزود: این شهید گرانقدر یکی از تاثیرگذارترین رزمندگان در عملیات والفجر 8 بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار چهارباغی: توان موشکی محور مقاومت برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است

سردار چهارباغی: توان موشکی محور مقاومت برابر رژیم صهیونیستی منحصر به فرد است