مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:182019-09-17اجتماعي

فراخوان ارائه دیدگاه ها درباره بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین نامه اجرایی مدارس در حقیقت نقشه راه مدیریت مدارس است که در راستای سیاست مدرسه محوری و با هدف تقویت، - شورای عالی آموزش و پرورش در فراخوانی از صاحب نظران نظام آموزشی کشور خواست تا دیدگاه ها، پیشنهاد ها و نظرات کارشناسی خود را درباره بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین نامه اجرایی مدارس در حقیقت نقشه راه مدیریت مدارس است که در راستای سیاست مدرسه محوری و با هدف تقویت، واگذاری اختیارات، کارآمدی شوراها، استفاده از ظرفیت عوامل سهیم و موثر و جلب مشارکت آنان در امور مدرسه و.

تدوین شده است.

با توجه به اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام های شش گانه سند مذکور و تحولات محیطی، شرایط و نیاز های زمان و محدودیت های ناشی از منابع و امکانات؛ بازنگری و باز تولید آیین نامه اجرایی مدارس ضروری می باشد.

در همین راستا شورای عالی آموزش وپرورش در نظر دارد فراخوان دیدگاهها، پیشنهاد ها و نظرات کارشناسی درباره بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس را انجام دهد.

آیین نامه اجرایی با حضور جمعی از مدیران و معلمان مدارس، کارشناسان حوزه ستادی، صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت و نظرخواهی از ادارات کل آموزش و پرورش استانها، تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارائه دیدگاه ها درباره بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس

فراخوان ارائه دیدگاه ها درباره بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس