مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-17اقتصادي

ویرایش چهارم پیوست 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله رونمایی شد


با همت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ویرایش چهارم از مبحث 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله رونمایی شد.

- ویرایش چهارم پیوست 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله رونمایی شد با همت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ویرایش چهارم از مبحث 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شکرچی زاده، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه نشست خبری امروز از ویرایش چهارم پیوست 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله (استاندارد 2800) تحت عنوان طراحی لرزه ای و اجرای غیرسازه ای معماری رونمایی کرد.

این پیوست به استناد ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان- مصوب 1374 با عنوان طراحی لرزه ای و اجرای اجزای غیرسازه ای معماری تدوین شده و مراحل تصویب را گذرانده است.

بر اساس این پیوست شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و سایر مراجع صدور پروانه و کنترل و نظارت بر اجرای ساختمان ها و همچنین مالکان، کارفرمایان و مجریان ساختمان ها و صاحبان حرفه های مهندسی ساختمان باید این ضوابط را رعایت و اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرایش چهارم پیوست 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله رونمایی شد

ویرایش چهارم پیوست 6 آیین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله رونمایی شد