مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:232019-09-17پزشكي

بهداشت و درمان سهم شایسته ای در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه دارد


بهداشت و درمان زندان های استان تهران از ستون های اصلی برای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر مددجویان در زندان ها به شمار می رود و مأموریت های متنوعی در پیشگیری و درمان آنان دارد.

- مدیرکل زندان های استان تهران گفت: بهداشت و درمان زندان های استان تهران از ستون های اصلی برای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر مددجویان در زندان ها به شمار می رود و مأموریت های متنوعی در پیشگیری و درمان آنان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی مواد مخدر کشور که از روند درمان با متادون ندامتگاه قزلحصار بازدید کرد، گفت: بهداشت و درمان زندان های استان تهران از ستون های اصلی برای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر مددجویان در زندانها به شمار می رود و مأموریت های متنوعی در پیشگیری و درمان آنان دارد.

حیات الغیب ادامه داد: این واحد آمادگی دارد ضمن استفاده از تمامی ظرفیت های و برنامه ریزی دقیق، هدفمند و هوشمندانه و نیز ایجاد هماهنگی بین دستگاه های عضو و مرتبط برای درمان مددجویانی که در بدو ورود اعتیاد داشتند، از طریق MMT و اهتمام در اجرای سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر، با رویکرد پیشگیری از اعتیاد و ایجاد نشاط در جهت مصون سازی محیط زندان و همچنین درمان معتادان از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت و درمان سهم شایسته ای در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه دارد

بهداشت و درمان سهم شایسته ای در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه دارد