مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:332019-09-17سياسي

تلاش برای ترویج و فراگیری نمایش خلاق


نشست شورای علمی دفتر تئاتر کاربردی جهاد دانشگاهی هنر در دفتر ریاست این واحد برگزار شد و طی آن اعضای شورای علمی، برنامه های عملیاتی شش ماهه دوم سال 98 این دفتر را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست شورای علمی دفتر تخصصی تئاتر کاربردی جهاد دانشگاهی هنر با حضور بهزاد رشیدی؛ رییس جهاد دانشگاهی هنر، اکرم ابوالمعالی؛ سرپرست دفتر تخصصی تئاتر کاربردی جهاد دانشگاهی هنر و محمدحسین ناصربخت، رحمت امینی و منوچهر اکبرلو؛ اعضای شورای علمی این دفتر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، بهزاد رشیدی با اشاره به اهمیت مبحث تئاتر کاربردی در حوزه فرهنگسازی اجتماعی و ارتقای فرهنگ جاری در جامعه، گفت: طی بیش از یک سال گذشته با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و طی ماه های اخیر و از خلال برگزاری دو دوره آموزشی تربیت مربی نمایش خلاق، به این نتیجه رسیدیم که انجام یک سلسله عملیات زیربنایی و پایه در این حوزه با توجه به اینکه همچنان با وجود فعالیت های صورت گرفته، خلأهای بسیاری در ترویج و فراگیری آن وجود دارد، لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: با این دیدگاه به منظور فعالیت مؤثر و مستمر و نهادینه شدن آن از آنجا که شاید حجمی از حمایت های ما در بُعد آموزشی در عرصه نمایش خلاق کاهش یابد لذا پیگیری فعالیت این دفتر به شکل همه جانبه و در تمامی ابعاد متصور از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ترویج و فراگیری نمایش خلاق

تلاش برای ترویج و فراگیری نمایش خلاق