مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-17پزشكي

جزییات استخدام 10 هزار نیرو در وزارت بهداشت اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای استخدام 10 هزار نیروی مورد نیاز، - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت جزییات آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای استخدام 10 هزار نیروی مورد نیاز را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای استخدام 10 هزار نیروی مورد نیاز، به صورت همزمان با سایر دستگاه های اجرایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در فضای رقابتی و با رعایت شایسته سالاری از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی به صورت پیمانی انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه این اقدام با هدف ایجاد تعادل بین مناطق مختلف جغرافیایی کشور و ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت صورت گرفته است، تاکید کرد: همچنین با جذب و بکارگیری افراد پذیرفته شده در آزمون، ظرفیت اشتغال قابل ملاحظه ای نیز برای فارغ التحصیلان رشته های مرتبط در کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استخدام 10 هزار نیرو در وزارت بهداشت اعلام شد

جزییات استخدام 10 هزار نیرو در وزارت بهداشت اعلام شد