مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-17اقتصادي

کمک 5.5 میلیارد ریالی خیران به پویش «تامهر با همدلی»


سرپرست کمیته امداد استان تهران از کمک 5.

5 میلیارد ریالی خیران به پویش «تا مهر با همدلی» خبر داد و گفت: این مبلغ برای خرید لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان اختصاص یافته است.

- سرپرست کمیته امداد استان تهران از کمک 5.

5 میلیارد ریالی خیران به پویش تا مهر با همدلی خبر داد و گفت: این مبلغ برای خرید لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه پویش تا مهر با همدلی با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند استان تهران راه اندازی شده است، افزود: از ابتدای فعالیت این پویش تاکنون 5.

5 میلیارد ریال از طرف خیران کمک شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ برای تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شده است که تاکنون 1281 بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع شده است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون 609 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و 498 بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تهیه شده است، بیان کرد: 174 بسته لوازم التحریر ویژه دانشجویان نیز تهیه و به آنها اهدا شده است.

پرپنچی همچنین به برگزاری جشن عاطفه ها اشاره کرد و افزود: جشن عاطفه ها از هفتم و هشتم شهریورماه آغاز که مرحله دوم آن همزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5.5 میلیارد ریالی خیران به پویش «تامهر با همدلی»

کمک 5.5 میلیارد ریالی خیران به پویش «تامهر با همدلی»