مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:082019-09-17اقتصادي

پایه بی پایه پایگاه های صادراتی خراسان شمالی در بازارهای هدف خارجی


پایگاه صادراتی مکان بازرگانی و اقتصادی است که توسط تشکل های صادراتی یا خصوصی در کشورهای هدف ایجاد می شود که با استفاده از نیروهای متخصص بومی یا غیربومی خدمات تجاری لازم جهت تسهیل و پشتیبانی از روند صادرات محصولات ایرانی در تمامی موارد از قبیل تحقیقاتی، - مشاوره ای، سرمایه گذاری، برنامه ریزی و تأسیس دفاتر تجاری و سایر خدمات تجاری را فراهم می کند.

در حقیقت راه نجات برای فروش کالاها ایجاد بازارهای جدید فروش، از راه توسعه صادرات است که یکی از راه های رسیدن به این هدف ایجاد پایگاه های اقتصادی است.

حبیب الله مظفری یکی از صادرکنندگان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، منطقه خراسان شمالی در ارتباط با ایجاد و مزیت پایگاه های صادراتی در خارج از کشور و بازارهای هدف گفت: در حقیقت از پایگاه های صادراتی می توان به عنوان پایگاه های تحریم گریز یاد کرد.

وی افزود: در این پایگاه ها می توان تمامی فعالیت های بازرگانی که در یک بازار خارج از کشور انجام می شود را در آنجا و در بازار هدف انجام داد و این امر به آن معناست که یک صادرکننده در آن مرکز می تواند دفاتر خود را راه اندازی کرده و مدیریت صادرات کالاهای خود را در همان محل انجام دهد.

وی ادامه داد: در حقیقت این پایگاه ها برای کوتاه کردن مسیر بازاریابی و فروش مجموعه تولیدی و بازار خارجی بسیار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه بی پایه پایگاه های صادراتی خراسان شمالی در بازارهای هدف خارجی

پایه بی پایه پایگاه های صادراتی خراسان شمالی در بازارهای هدف خارجی