مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 03:282019-09-17پزشكي

حکایت یک بیمارستانِ بدهکار با بیمارانِ تنها


این بیمارستان حال و هوای متفاوتی دارد؛ فضایی آرام و ساکت؛ چراکه احوال برخی بیمارانش با کوچک ترین صدایی بر هم می ریزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینجا بیمارستان روزبه است؛ بیمارستانی که شاید در خیال برخی مردم، امیدی به درمان بیمارانش نباشد و حتی بعضا هم تنها بمانند؛ موضوعی که رییس بیمارستان ضمن تایید برخی تفکرات عامه، اما به لحاظ علمی آن را رد و تاکید می کند که بسیاری از بیماران روان با دریافت درمان، عملکرد اجتماعی و ارتباطی خود را تا حد زیادی به دست می آورند و لازم است روی امیدواری مردم به مراقبت های روانپزشکی و همچنین حفظ احترام و کرامت بیماران روان کار شود.

وضعیت ارایه خدمات درمانی و دارویی روانپزشکی به مبتلایان به اختلالات روان، چالش ها و کمبودهای درمانی، انگ اجتماعی ناشی از بیماری های روان، جایگاه علم روانپزشکی ایران در سطح دنیا و .

را با دکتر سید طه یحیوی - رییس بیمارستان روزبه به گفت وگو نشستیم که در پی می خوانید: 206 تخت فعال در بیمارستان روانپزشکی روزبه - بیمارستان روزبه قدمتی نزدیک به 80 سال دارد، درباره فعالیت های مختلف درمانی، پژوهشی و آموزشی این بیمارستان توضیح دهید.

بیمارستان روزبه 206 تخت فعال دارد و دارای بخش اورژانس سرپایی، اورژانس بستری، دو بخش بستری کوتاه مدت، چهار بخش بستری بزرگسال، دو بخش اطفال، بخش روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت یک بیمارستانِ بدهکار با بیمارانِ تنها

حکایت یک بیمارستانِ بدهکار با بیمارانِ تنها