مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 22:582019-09-16سياسي

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکیه سه شنبه در آنکارا


رییس دفتر رییس جمهوری از برگزاری بیست و هفتمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکیه طی فردا و پس فردا در آنکارا با حضور اعضای کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به حضور هیئتی از وزرا در ترکیه نوشت: برای شرکت در پنجمین نشست سران جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه، در آنکارا هستیم.

دکتر روحانی صبح امروز دوشنبه دیداری خصوصی و همچنین در قالب هیات های عالی رتبه دو کشور با آقای اردوغان رییس جمهوری ترکیه داشت .

پس از آن و تقریبا با همان کیفیت با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار و گفت وگو انجام شد و سپس هر سه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در نشست سه جانبه حاضر شدند.

از آنجا که بیست و هفتمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکیه فردا و پس فردا در آنکارا با حضور اعضای کمیسیون برگزار می شود، وزرای همراه و سایر افراد از هر فرصتی برای مذاکره با همتای ترک خود و مرور آخرین وضعیت همکاری ها و احتمالا رفع موانع گفت وگو می کنند.

این مذاکرات که در سطوح عالی صورت می گیرد، در کنار فعالیت پرفشار و جدی کارشناسان دو کشور که در قالب پنج کمیته تخصصی از صبح امروز آغاز شد، نویدبخش تصمیمات خوب و تحرک بیشتر در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکیه سه شنبه در آنکارا

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکیه سه شنبه در آنکارا