مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 17:182019-09-16پزشكي

از دور زدن قانون هوای پاک تا دستگیری دانشجوی قلابی


خودروسازان به دنبال دور زدن قانون هوای پاک، کمبود معلم، تهران را تهدید می کند، دستگیری دانشجوی قلابی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اقلام مجاز و غیرمجاز در بوفه مدارس، - چه مجازاتی در انتظار پزشکان فراری از کارتخوان است؟ و جزییات ودیعه رایگان بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران سر خط مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در 25 شهریور ماه 98 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره اخبار اجتماعی ایسنا امروز (25 شهریور) 54 خبر،مصاحبه و گزارش منتشر کرده است که گزیده ای از مهمترین این اخبار به همراه تیتر و لینک در زیر می آید: خودروسازان به دنبال دور زدن قانون هوای پاک به دنبال درخواست یکی از شرکت های خودروسازی برای توقف نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست مخالفت سازمان را با این خواسته اعلام و تأکید کرد که خودروسازان به بهانه تحریم قصد دارند که مصوبه فیلتر دوده را حذف کنند در حالی که اگر قیمت فیلتر افزایش یافته، هزینه درمان سرطان هم بیشتر شده است.

در سال 93 بر اساس مصوبه هیأت دولت، نصب فیلتر جاذب دوده به منظور کاهش آلودگی هوا الزامی شد و خودروسازان با وجود مخالفت های گسترده، مجبور به اجرای این مصوبه محیط زیستی شدند اما اخیرا یکی از شرکت های خودروسازی درخواست کرده است که تا زمان رفع تحریم ها اجرای مصوبه نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دور زدن قانون هوای پاک تا دستگیری دانشجوی قلابی

از دور زدن قانون هوای پاک تا دستگیری دانشجوی قلابی