مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 14:232019-09-16دانش

90 دانشجوی لرستانی در دوره خط امام(ره) حضور پیدا کردند


میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص برگزاری دوره خط امام (ره) گفت: دوره معرفتی، - مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: 90 دانشجوی خواهر و برادر لرستانی از 22 شهریورماه در دوره معرفتی، تشکیلاتی و بصیرتی خط امام (ره) حضور پیدا کردند و این دوره تا 29 همین ماه ادامه دارد.

میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص برگزاری دوره خط امام (ره) گفت: دوره معرفتی، تشکیلاتی و بصیرتی خط امام (ره) از 22 شهریورماه برای دانشجویان لرستانی برگزار شده و تا 29 همین ماه ادامه دارد.

شرفی افزود: این دوره معرفتی، تشکیلاتی و بصیرتی با حضور 90 دانشجوی انقلابی خواهر و برادر از حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و جانشینان آنان و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی لرستان در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در حال برگزاری است.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان با بیان اینکه اساتیدی که در این دوره حضور دارند بر مبنای الگو های معرفتی و تشکیلاتی و بصیرتی انتخاب شدند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش سطح کیفی معرفتی دانشجویان بوده و به دنبال این هستیم که با برگزاری این دوره جریان سازی مطلوبی که مدنظر بسیج دانشجویی است در دانشگاه ها صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 دانشجوی لرستانی در دوره خط امام(ره) حضور پیدا کردند

90 دانشجوی لرستانی در دوره خط امام(ره) حضور پیدا کردند