مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:482019-09-15فرهنگي

اطلاعیه خانه سینما درباره مالیات بر ارزش افزوده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در اطلاعیه خانه سینما خطاب به اصناف تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران که به امضای منوچهر شاهسواری مدیرعامل آن رسیده، - خانه سینما خطاب به اصناف تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران درباره مالیات بر ارزش افزوده اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در اطلاعیه خانه سینما خطاب به اصناف تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران که به امضای منوچهر شاهسواری مدیرعامل آن رسیده، آمده است:در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به مسائل، ابهامات، سوالات، در روند اجرای مالیات بر ارزش افزوده در حوزه سینما نکات ذیل جهت اطلاع و رعایت به اصناف تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران ابلاغ می شود.

بدیهی است با عنایت به قوانین، آیین نامه ها، دستور العمل ها و رعایت دقیق آن توسط اصناف فوق الذکر، از این پس شاهد کمترین اختلاف و سوء برداشت در ارتباط با مالیات بر ارزش افزوده خواهیم بود.

1 حسب نامه شماره 3472/360/ ص.

مورخ 14/11/1396 معاونت محترم مالیات بر ارزش افزوده و با استناد به بند 2 این نامه، هیچگونه فراخوانی از تهیه کنندگان حقیقی سینما جهت ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده به عمل نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه خانه سینما درباره مالیات بر ارزش افزوده

اطلاعیه خانه سینما درباره مالیات بر ارزش افزوده