مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:282019-09-15بين الملل

کشته شدن دو والی طالبان و ده ها شبه نظامی در افغانستان


مقام های افغانستان امروز (یکشنبه) اعلام کردند، نظامیان ارتش این کشور با پشتیبانی نیروهای آمریکایی طی یورشها و حملاتی از جمله با حملات هوایی مشترک در نواحی شمال و غرب افغانستان دو تن از رهبران بلندپایه شبه نظامیان طالبان را به همراه دست کم 38 تن دیگر .

- مقام های افغانستان امروز (یکشنبه) اعلام کردند، نظامیان ارتش این کشور با پشتیبانی نیروهای آمریکایی طی یورشها و حملاتی از جمله با حملات هوایی مشترک در نواحی شمال و غرب افغانستان دو تن از رهبران بلندپایه شبه نظامیان طالبان را به همراه دست کم 38 تن دیگر از این شبه نظامیان کشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری رویترز، یک مقام امنیتی بلند پایه افغان در شهر کابل گفت، عملیات های طی شنبه شب علیه طالبان و با هدف خنثی ساختن توطئه های حملات برنامه ریزی شده از سوی این گروه شبه نظامی علیه نظامیان ارتش افغانستان به اجرا درآمد.

وی افزود: درگیری ها با طالبان در افغانستان در پی لغو شدن مذاکرات دیپلماتیک میان آمریکا و نمایندگان این شبه نظامیان تشدید شده اند.

وزارت دفاع افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد، در یک حمله هوایی به منطقه دره صوف پایین مولوی نورالدین، شخصی که طالبان به عنوان والی استان سمنگان در شمال افغانستان تعیین کرده بود، همراه با چهار شبه نظامی دیگر کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن دو والی طالبان و ده ها شبه نظامی در افغانستان

کشته شدن دو والی طالبان و ده ها شبه نظامی در افغانستان