مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 14:382019-09-15بين الملل

روزنامه لبنانی الاخبار آزادی ها در عربستان را به سخره گرفت


روزنامه الاخبار لبنان وابسته به حزب الله موج آزادی هایی که با حمایت رسمی در عربستان جریان دارد را به باد استهزا گرفت.

- روزنامه لبنانی الاخبار "آزادی ها در عربستان" را به سخره گرفت روزنامه الاخبار لبنان وابسته به حزب الله موج "آزادی هایی" که با حمایت رسمی در عربستان جریان دارد را به باد استهزا گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه در صفحه نخست خود گزارشی تحت عنوان عربستان (جدید): وهابیت (کمرنگ می شود) به تغییراتی پرداخته است که در برنامه های درسی، مختلط بودن دختران و پسران در کلاس های درس و غیر آنها در عربستان به وجود آمده است.

الاخبار نوشت، تغییراتی که دولت ریاض به رهبری محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان ایجاد کرده است، بر سه جنبه اصلی متمرکز هستند که شامل به حاشیه راندن نقش وهابیت در رشد و توسعه کشور عربستان، برجسته کردن عمق تمدن این کشور و اعتلای ملی گرایی در بین مردم و شیطنت امپراتوری عثمانی است که در گذشته خلافت اسلامی خوانده می شد.

به نوشته این روزنامه، عربستان با رویکرد جدید خود تلاش می کند کتب فلسفی منحرف را ترجمه کند و به دنبال تشویق برای بررسی و تعمق در این کتب است.

همچنین پیرامون جنجالی که درباره چنین تصمیمات وجود دارد، الاخبار به تمسخر نوشت، طبق اظهارات فیصل بن بندر، امیر منطقه ریاض، ظاهرا مقامات عربست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه لبنانی الاخبار آزادی ها در عربستان را به سخره گرفت

روزنامه لبنانی الاخبار آزادی ها در عربستان را به سخره گرفت