مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 14:332019-09-15ورزشي

دولتمردان به جای بازی های رسانه ای کودکانه، مساله ورود زنان به ورزشگاه را مشخص کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در بیانیه ای خواستار رسیدگی در اسرع وقت به پرونده دختر آبی و خواستار روشن شدن تکلیف افراد سیاسی شاخص و برخورد قاطع با آنان اعم از نمایندگان مجلس و شایعه سازان .

- دشمن در تلاش با شایعه سازی و تهمت پراکنی مردم را مضطرب کند و به جان یکدیگر بیندازد که البته نمی تواند، اما مردم باید با این شگرد های دشمن مقابله کنند.

امام خامنه ای مدظله العالی 19/10/97بار دیگر در سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و 72 تن از یاران باوفایش، و در حالی که مردم متدین ایران اسلامی همه در حال عزاداری روز عاشورای حسینی علیه السلام بودند؛ عده ای معلوم الحال با لجن پراکنی و راه انداختن موجی دروغین به نام دختر آبی سعی در تشویش اذهان عمومی داشته و دل مردم عزادار را جریحه دار نمودند.

حرکت هماهنگ و از پیش تعیین شده ای که با انتشار خبری دروغ در خصوص خودسوزی دختر جوانی که به دلیل راه ندادنش به ورزشگاه و فوت وی شکل گرفت و توسط چهره های شاخص ورزشی، هنری، سیاسی و اجتماعی به آن دامن زده شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار سحر خدایاری و همچنین تقدیر از مواضع هوشمندانه و انقلابی پدر وی، طی این بیانیه چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان به جای بازی های رسانه ای کودکانه، مساله ورود زنان به ورزشگاه را مشخص کنند

دولتمردان به جای بازی های رسانه ای کودکانه، مساله ورود زنان به ورزشگاه را مشخص کنند