مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-15سياسي

موازی کاری هایی در تهیه اطلس مردم نگاری


«متاسفانه شاهد موازی کاری هایی در تهیه ی اطلس «مردم نگاری سرزمین» هستیم، برخی انجمن ها پیشنهاد کاری شبیه به اطلس را در دستور کار خود قرار داده اند.

» - متاسفانه شاهد موازی کاری هایی در تهیه ی اطلس مردم نگاری سرزمین هستیم، برخی انجمن ها پیشنهاد کاری شبیه به اطلس را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا حسن زاده - رییس پژوهشکده مردم شناسی - با بیان اینکه اطلس مردم نگاری سرزمین ارزش های بومی را می تواند نمایش داده و به فرایند توسعه پایدار در کشور کمک کند، گفت: پژوهشکده مردم شناسی طرح پژوهش مردم نگاری سرزمین را به عنوان طرحی فراگیر و جامع در سطح کشور در دست اجرا دارد .

او با اشاره به این که پژوهشکده مردم شناسی قدیمی ترین نهاد و مرکز مطالعات علوم اجتماعی در ایران و یکی از قدیمی ترین مراکز مردم شناسی در خاورمیانه است، گفت: مرکز مردم شناسی در سال 1316 شکل گرفته و پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی نیز به عنوان یک نهاد قدیمی به آن وابسته و مرتبط است .

وی افزود: در دهه های گذشته این نهاد از مرکز مردم شناسی تا پژوهشکده مردم شناسی نماینده اصلی مطالعات میدانی در طول تاریخ مطالعات علوم اجتماعی کشور بوده و اعضای آن از گذشته مانند علی بلوک باشی و محمد میرشکرایی نمایندگان اصلی کار میدانی در تاریخ مردم شناسی ایران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موازی کاری هایی در تهیه اطلس مردم نگاری

موازی کاری هایی در تهیه اطلس مردم نگاری