مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-15اقتصادي

ادامه ثبت نام مرحله پنجم طرح بیمه سلامت پناهندگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت


مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از ادامه مرحله پنجم طرح بیمه سلامت پناهندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی محمودی از ادامه مرحله پنجم طرح بیمه سلامت پناهندگان خبر داد و گفت: تمامی پناهندگان می توانند جهت ثبت نام به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و دفترچه خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دفترچه بیمه سلامت خدمات پاراکلینیکی مانند هزینه های ویزیت پزشک، دارو، آزمایش و رادیولوژی همچنین خدمات بستری و بستری موقت پناهندگان را در بیمارستان های دولتی و بیمارستان های طرف قرارداد با بیمه سلامت تحت پوشش قرار می دهد، گفت: این خدمات بیمه ای شامل پناهندگان آسیب پذیر و سایر پناهندگان می شود.

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور افزود: پناهندگان آسیب پذیر و آن دسته از پناهندگانی که در مرحله چهارم طرح بیمه سلامت دفترچه بیمه رایگان دریافت کرده اند، می توانند به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت به محل سکونت خود مراجعه و دفترچه بیمه این مرحله خود را دریافت کنند.

محمودی با اشاره به اینکه دفترچه بیمه پناهندگان آسیب پذیر تا تاریخ 5 اسفندماه 1398 اعتبار دارد، اظهارکرد: آسیب پذیری پناهندگان در دفاتر پیشخوان دولت قابل مشاهده است و در صورت هرگونه ابهام در این خصوص باید مراتب از طریق ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ثبت نام مرحله پنجم طرح بیمه سلامت پناهندگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت

ادامه ثبت نام مرحله پنجم طرح بیمه سلامت پناهندگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت