مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-15سياسي

اعتبارات مرمت بناهای تاریخی، صرف حقوق کارکنان می شود!!


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی بناهای تاریخی استان کرمان نیازمند تامین منابع مالی مناسب است، - گفت: بیشتر اعتبارات مرمت بناهای تاریخی این استان صرف پرداخت حقوق کارکنان و کارگران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، فریدون فعالی در دیدار با نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر احتمالی اعضای فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی به استان کرمان در آینده نزدیک، اظهار کرد: باید از جایگاه و موقعیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان کرمان بهره برد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه این استان دارای جاذبه های گردشگری منحصربفردی چون ارگ تاریخی بم است، افزود: تمام تمرکز این اداره کل بر بهره برداری از جاذبه های شاخص استان کرمان است که این مهم درسایه همکاری دستگاههای مرتبط و نمایندگان مجلس امکان پذیر است.

فعالی با اشاره به اینکه ساماندهی بناهای تاریخی استان کرمان به ویژه شهرستان بم نیازمند تامین منابع مالی مناسب است، افزود: بیشتر اعتبارات تخصیص یافته برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی، صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مرمت بناهای تاریخی، صرف حقوق کارکنان می شود!!

اعتبارات مرمت بناهای تاریخی، صرف حقوق کارکنان می شود!!