مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 12:532019-09-15سياسي

شرط بکارگیری معلم در مدارس ابتدایی غیردولتی اعلام شد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اعلام کرد که مدارس غیردولتی موظفند معلمانی در دوره ابتدایی به کارگیری کنند که کارت صلاحیت حرفه ای را دریافت کرده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زینی وند در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش به تشریح و تبیین برنامه های سال تحصیلی جدید پرداخت و با اشاره به امدادرسانی مطلوب به مدارس سیل زده اظهارکرد: شوراهای آموزش وپرورش بهترین مرجع تصمیم گیری در شرایط اقتضائات و با توجهمنابع و امکانات هرمنطقه است.

شوراهای آموزش وپرورش مهم ترین وسیله جذب مشارکت سایر دستگاه ها است، بنابراین باید در انتخاب دستور جلسات دقت زیادی شود و کارگروه های پنجگانه برای تسهیل و تعیین دستور کار شورا تلاش کنند.

وی بر فعال کردن کارگروه های تخصصی شوراها و استفاده از افراد خارج از آموزش و پرورش در سال جدید تحصیلی تأکید و خاطرنشان کرد: عوارض پنج درصدی دریافتی از شهرداری ها باید در شوراهای آموزش وپرورش مصوب شود.

زینی وند اضافه کرد: دو شیوه نامه به استان ها ارسال شده است که باید در شوراها تصویب و سپس ابلاغ شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اظهار کرد: مدارس هیئت امنایی که هم زمان با مدارس دولتی تعطیل می شوند حق دریافت شهریه اضافی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بکارگیری معلم در مدارس ابتدایی غیردولتی اعلام شد

شرط بکارگیری معلم در مدارس ابتدایی غیردولتی اعلام شد