مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 12:432019-09-15سياسي

ذوالنور: 15 میلیارد دلار به صندوق اینستکس توسط اروپایی ها واریز می شود


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات انجام شده و مذاکرات صورت گرفته، بنا شد که اروپایی ها 15میلیارد دلار در سه قسط 5 میلیارد دلاری به صندوق اینستکس واریز کنند و این مبلغ به عنوان مبلغ پیش فروش نفت ایران است تا شرایط فروش نفت ایران فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور صبح امروز در نشست شورای اداری استان قم که در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری به دفعات تاکید کردند که دل به مذاکره با اروپایی ها نبندید و امور را موکول به مذاکره نکنید ولی مذاکره را ادامه بدهید.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده و مذاکرات صورت گرفته، بنا شد که اروپایی ها 15میلیارد دلار در سه قسط 5 میلیارد دلاری به صندوق اینستکس واریز کنند و این مبلغ به عنوان مبلغ پیش فروش نفت ایران است تا شرایط فروش نفت ایران فراهم شود.

وی افزود: البته این موضوع برای ایران قابل پذیرش نیست و ما برای این موضوع برجام را امضا نکردیم و بنا بود که تمام شرایط عادی سازی شود و تحریم ها رفع شود و اگر این موضوع را قبول کنیم، یعنی به آن بسنده کردیم ولی در تلاش هستیم تا حق ایران را دریافت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از خروج ترامپ از برجام، ایران یک سال مدارا کرد و تذکر داد و بعد از حدود یک سال کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: 15 میلیارد دلار به صندوق اینستکس توسط اروپایی ها واریز می شود

ذوالنور: 15 میلیارد دلار به صندوق اینستکس توسط اروپایی ها واریز می شود