مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 12:182019-09-15فرهنگي

چهار فیلم جدید به سینماها می آیند


چهار فیلم جدید از این هفته راهی اکران می شوند.

- غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه 24 شهریورماه این شورا به ایسنا گفت: از چهارشنبه همین هفته یعنی 27 شهریور، اکران فیلم های سینمایی شاه کش وحید امیرخانی در گروه آستارا به جای برمودا ، مردی بدون سایه علیرضا رییسیان در گروه فرهنگ به جای صدای منو می شنوی؟ ، کلوپ همسران مهدی صباغ زاده در گروه ایران به جای چاقی و کروکودیل به کارگردانی مسعود تکاور در سرگروه آزادی به جای قصر شیرین از چهارشنبه 27 شهریورماه آغاز می شود و فیلم های تعویض شده در سرگروه ها همچنان در زیر گروه ها نمایش خواهند داشت.

مردی بدون سایه او افزود: قرارداد فیلم های منطقه پرواز ممنوع برای اکران در گروه استقلال بعد از فیلم سال دوم دانشکده من ، معکوس در گروه آستارا بعد از فیلم مسخره باز ، چشم و گوش بسته در گروه باغ کتاب بعد از درخونگاه ، لابیرنت در گروه زندگی بعد از اکران پیلوت و جاندار در گروه آزادی بعد از فیلم ماجرای نیمروز 2 ثبت شد.

به گفته فرجی اکران بقیه فیلم ها در سینماها ادامه دارد و فیلم زهرمار که سقف تعداد هفته های نمایش اش خاتمه یافته فقط در پردیس های با بیشتر از هفت سالن بالا و سانس فوق العاده قابل اکران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار فیلم جدید به سینماها می آیند

چهار فیلم جدید به سینماها می آیند