مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 11:482019-09-15حوادث

دستگیری کلاهبردار سنگ های قیمتی بازرگان چینی


معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری خانم جوانی خبر داد که به بهانه دوستی از بازرگان چینی سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جهانگیر تقی پور در باره دستگیری این فرد اظهار کرد: روز 29 خرداد ماه سال جاری خانم جوانی که تبعه کشور چین بود به همراه وکیل قانونی اش، به دادسرای ناحیه 2 تهران مراجعه و شکایتی را درباره کلاهبرداری از وی طرح کرد.

او با طرح این شکایت مدعی بود که دوست ایرانی اش با هویت جعلی دنیا و 34 ساله با انجام اقدامات متقلبانه، سنگ های قیمتی وی را به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان را از وی کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: روز 16 مرداد ماه، پرونده با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 2 تهران به جهت دستگیری و کشف اموال، در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم ویژه مبارزه با جرایم کلاهبرداری قرار گرفت.

در ادامه نیز شاکی در اداره چهاردهم پلیس آگاهی حضور یافت و به اینکه که بازرگان است اشاره کرد و گفت که همیشه در حال سفر به ایران است، در یکی از این سفر ها به صورت اتفاقی با این خانم با نام دنیا در محل اقامتش در نیاوران آشنا شده است از آن جایی که این خانم جوان هم مدعی شده که ساکن نیاوران است، این آشنایت به دوستی صمیمی بین این دو نفر منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار سنگ های قیمتی بازرگان چینی

دستگیری کلاهبردار سنگ های قیمتی بازرگان چینی