مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 11:382019-09-15اقتصادي

برنامه کنترل قیمت ها در قبال انفعال اتاق ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متأسفانه ویروس ناکارآمدی مسری یا عامدانه در حال انتشار است و برخی از فعالان اقتصادی با سوء استفاده از این شرایط همچنان به دنبال حداکثر کردن سود خود هستند و در مقابل بسیاری از بخش های اقتصادی در رکود عمیق فرو رفته .

- ویروس ناکارآمدی مسری یا عامدانه در حال انتشار است و برخی از فعالان اقتصادی با سوء استفاده از این شرایط همچنان به دنبال حداکثر کردن سود خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متأسفانه ویروس ناکارآمدی مسری یا عامدانه در حال انتشار است و برخی از فعالان اقتصادی با سوء استفاده از این شرایط همچنان به دنبال حداکثر کردن سود خود هستند و در مقابل بسیاری از بخش های اقتصادی در رکود عمیق فرو رفته اند و احتمالاً این رکود عمیق در ادامه با توجه به قیمت تمام شده کالا ها و هزینه های انبارداری به تدریج به افزایش قیمت ها دامن خواهد زد، به خصوص آنکه هزینه تولیدات عمده کشور به دلیل دولتی بودن یا متأثر بودن از اقتصاد دولتی غیر قابل اجتناب و سنگین تر می شود.

نگارنده تاکنون درباره آرامشی که این روز ها در بازار ها حاکم است، هشدار های متعددی را داده با این حال ظاهراً دولتمردان از همین وضعیت نیز خرسندند و آنچه آن ها را نگران کرده احتمال افزایش قیمت ها در آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کنترل قیمت ها در قبال انفعال اتاق ها

برنامه کنترل قیمت ها در قبال انفعال اتاق ها