مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-15سياسي

خدمات بهداشتی درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می شود


خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

- سردار عبداللهی گفت: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه در گفت و گویی اظهار کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه نسبت به سال گذشته برنامه ریزی کامل و جامع تری در خصوص احداث بیمارستان های صحرایی و درمانگاه ها و پست های امداد در ایام اربعین حسینی خواهد داشت.

وی افزود: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه هم اکنون جانمایی و استقرار بیمارستان های صحرایی، درمانگاه ها و پست های امدادی معاونت بهداشت و درمان سپاه در ایام اربعین حسینی در حال تدوین است، گفت: آنچه تاکنون قطعی شده است این است که دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) سپاه یک بیمارستان صحرایی در شهر کربلا برپا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بهداشتی درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می شود

خدمات بهداشتی درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می شود