مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:182019-09-15اقتصادي

سرنوشت کشتی بوشهر_دوحه در هاله ای از ابهام!


در حالی که قرار بود نخستین سفر کشتی بوشهر-دوحه دوم شهریور ماه امسال انجام شود، مشکلات زیادی دست به دست هم داد تا نهایتاً مردم این جواب را از مسئولان بشنوند که کشتی بوشهر-دوحه حرکت می کند، - اما کِی؟ معلوم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام قبلی قرار بود نخستین کشتی بوشهر-دوحه حرکت خود را دوم شهریور ماه آغاز کند که به گفته سیاوش ارجمند زاده - مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر - این کشتی قابلیت جا به جایی هزار و 600 نفر مسافر و دو هزار تن بار را به صورت کانتینری دارد.

با وجود آنکه قیمت بلیط این کشتی و دیگر جزییات سفر آن که قرار بود به صورت هفتگی انجام شود، مشخص شده بود اما این اتفاق نیافتاد، نهایتاً همین مسئول دولتی به ایسنا گفت: مشکلاتی برای این کشتی به وجود آمد و در درجه دوم می خواستیم مسافر را هم به صورت همزمان به این سفر برسانیم و قرار بود، آژانس های مسافرتی و تورهای گردشگری این کار را انجام دهند و نسبت به فروش آن اقدام کنند.

ارجمند زاده در گفت و گو با ایسنا درباره علت تاخیر بیش از دو هفته ای حرکت این کشتی و آیا این موضوع به صورت کلی منتفی شده است یا خیر؟ افزود: این که پس از حدود 20 روز از موعد حرکت نخستین کشتی ایرانی بوشهر-قطر گذشته و این اتفاق نیفتاده است، دلایل مختلفی دارد و یکی از آن ها مشکلاتی است که در دوحه به وجود آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت کشتی بوشهر_دوحه در هاله ای از ابهام!

سرنوشت کشتی بوشهر_دوحه در هاله ای از ابهام!