مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 14:482019-09-14حوادث

عکس یادگاری گوایدو با اعضای باند قاچاق مواد مخدر کلمبیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه وزارت کشور ونزوئلا، تصاویری را در تلویزیون ملی از خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده این کشور در کنار دو نفر از اعضای یک گروه قاچاق مواد مخدر کلمبیا نمایش داد، - وزیر کشور ونزوئلا، تصاویری منتشر کرده است که رییس جمهور خودخوانده این کشور را در کنار دو تن از اعضای باند قاچاقچیان مواد مخدر کلمبیا نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه وزارت کشور ونزوئلا، تصاویری را در تلویزیون ملی از خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده این کشور در کنار دو نفر از اعضای یک گروه قاچاق مواد مخدر کلمبیا نمایش داد، دفتر دادستانی دولت ونزوئلا روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که تحقیقات درباره رییس جمهور خودخوانده این کشور را آغاز می کند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، گوایدو روز گذشته بعد از انتشار تصویرش در کنار اعضای گروه قاچاقچیان کلمبیا گفت که در ماه فوریه وقتی که دادگاه، حکم ممنوع الخروجی برایش صادر کرد، در هنگام عبور مخفیانه از یک مسیر مرزی غیررسمی به سمت کلمبیا، این دو نفر از او درخواست کردند تا با وی عکس بگیرند.

رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا هرگونه ارتباط با این دو نفر را انکار و تأکید کرد که آن ها را به هیچ وجه نمی شناسد و در جمع خبرنگاران گفت: ما برای عکس گرفتن، درخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس یادگاری گوایدو با اعضای باند قاچاق مواد مخدر کلمبیا

عکس یادگاری گوایدو با اعضای باند قاچاق مواد مخدر کلمبیا