مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 13:232019-09-14بين الملل

واکنش بعیدی نژاد درباره تحویل نفت آدریان دریا به سوریه


سفیر کشورمان در لندن با اشاره به برخی ادعاها درباره نقض عهد ایران مبنی بر ارسال نشدن نفت نفتکش آدریان دریا به سوریه گفت: خوشحالیم برای همه کاملا مشخص شد که منظور طرف انگلیسی از تعهد ایران همان اظهارات رسمی و متن یادداشت رسمی سفارت ایران بوده است.

- سفیر کشورمان در لندن با اشاره به برخی ادعاها درباره "نقض عهد" ایران مبنی بر ارسال نشدن نفت نفتکش آدریان دریا به سوریه گفت: خوشحالیم برای همه کاملا مشخص شد که منظور طرف انگلیسی از تعهد ایران همان اظهارات رسمی و متن یادداشت رسمی سفارت ایران بوده است.

فابیان پیکاردو، رییس دولت جبل الطارق گفت که ایران اعلام کرده بود نفت ایران به مقصد کشور تحت تحریم اتحادیه اروپا نخواهد رفت، اما تعهدی به ما نداده بود که نفت ایران از سوریه سر در نیاورد.

از این رو با فروش نفت به شرکت خصوصی حتی اگر نفت از سوریه سر در بیاورد نمی توان ایران را متهم به نقض موضع رسمی خود کرد.

حمید بعیدی نژاد در کانال تلگرام خود با اشاره به خبر فوق نوشت: اظهارات آقای پیکاردو موید همان مواضع و توضیحات اعلام شده از سوی ایران است.

وقتی مقامات انگلیس و جبل الطارق بعد از تصمیم به رفع توقیف نفتکش، به تعهد ایران اشاره کردند، برخی از معاندان که نمی توانستند آزادی نفتکش در سایه اقتدار سیاسی و دیپلماتیک ایران را باور کنند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بعیدی نژاد درباره تحویل نفت آدریان دریا به سوریه

واکنش بعیدی نژاد درباره تحویل نفت آدریان دریا به سوریه