مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 09:382019-09-14فرهنگي

امیر اسفندیاری داور جشنواره ی روسی شد


امیر اسفندیاری به عنوان یکی از پنج داور بخش رقابتی هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کشورهای آسیا و اقیانوسیه «ولادی ووستوک» انتخاب شد.

- امیر اسفندیاری به عنوان یکی از پنج داور بخش رقابتی هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کشورهای آسیا و اقیانوسیه ولادی ووستوک انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کشورهای آسیا و اقیانوسیه ولادی ووستوک، امیر اسفندیاری کارشناس بین المللی سینما که سابقه سال ها معاونت بین الملل بنیاد سینمایی فارابی و جشنواره جهانی فیلم فجر و عضویت در شورای بین الملل سازمان سینمایی را در کارنامه دارد، یکی از اعضای هیات داوران بخش مسابقه بین الملل این رویداد سینمایی خواهد بود.

سایر داوران این بخش عبارتند از آنا ملیکیان (کارگردان روس که به نوشته ورایتی یکی از ده استعداد نویدبخش سینمای جهان است و برای فیلم پری دریایی جوایزی از جشنواره های ساندنس و برلین دریافت کرده است)، رویستون تان (فیلمساز و بازیگر سنگاپوری که تا کنون برای فیلمهای که ساخته گفته می شود بیش از 80 جایزه ملی و بین المللی کسب کرده است)، ماکسیمیلیان آرولاییز (تهیه کننده ونزوئلایی که در زمان ریاست جمهوری چاوز، مشاور او بود و در سال های اخیر، فیلم هایی چون اسنودن و پوتین صحبت می کند به کارگردانی الیور استون و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر اسفندیاری داور جشنواره ی روسی شد

امیر اسفندیاری داور جشنواره ی روسی شد