مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 09:182019-09-14اجتماعي

علت واقعی پلمب دبیرستان فرزانگان فاخر همدان چیست؟


چندی پیش خبری مبنی بر پلمب یکی از دبیرستان های شهر همدان از سوی اماکن منتشر شد که علت آن قرار گرفتن در کوچه ای با عرض 8 متر عنوان شده و مدیر مدرسه اعلام کرده بود براساس ماده 3 استقرار مدارس، - قرار گرفتن مدرسه در کوچه 8 متری مشکلی ندارد و مدرسه دارای مجوز از شهرداری و نهادهای مربوطه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر وظیفه خود در اطلاع رسانی و شفاف سازی امور مربوط به شهر اقدام به پیگیری این خبر کردیم که متأسفانه مجموعه آموزش و پرورش هیچ گونه همکاری با مجموعه ایسنا مبنی بر بیان علت تعطیلی این مدرسه نداشته و از پاسخ دادن سرباز زدند.

پس از ناکامی در دریافت پاسخ از آموزش و پرورش، به سراغ دادستان استان رفته و علت را جویا شدیم که حسن خانجانی علت این پلمب را تخلفات عدیده این مجموعه و خواست آموزش و پرورش عنوان کرد.

دادستان همدان با بیان اینکه فک پلمب دبیرستان فرزانگان فاخر به این زودی ها محقق نمی شود چرا که تخلفات این مجموعه بسیار زیاد است، اظهار کرد: این مدرسه به علت تخلفاتی که از سوی آموزش و پرورش اعلام شده، پلمب شده است.

خانجانی با اشاره به اینکه تخلفات این مدرسه بسیار زیاد بوده و دریافت شهریه زیاد تنها یک بخش از این تخلفات محسوب می شود، تأکید کرد: پرونده این مدرسه به علت تخلفات زیاد فعلا در دادستانی مشغول بررسی بوده و خبری از فک پلمب آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت واقعی پلمب دبیرستان فرزانگان فاخر همدان چیست؟

علت واقعی پلمب دبیرستان فرزانگان فاخر همدان چیست؟